Spotkania z przyjaciółmi

Spotkania z przyjaciółmi A może najlepszym sposobem na jesienną chandrę będzie spotkanie z przyjaciółmi. Przytłoczeni codziennymi obowiązkami, tak naprawdę nie mamy dla nich zbyt dużo czasu, a każdy wie, ze dobry przyjaciel, to dobre lekarstwo na wszystkie nasze bolączki. Bez zastanowienia powinniśmy wyciągnąć notes z telefonami, sięgnąć po telefon i zaproponować spotkanie z pogodną osobą, która zawsze zmienia nasze nastawienie do świata. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zadzwonić do dawnego przyjaciela, z którym kontakt dawno został urwany, dla niego również będzie to miła niespodzianka. Można wtedy wybrać się wspólnie np.: na grzane piwo, albo zwyczajnie na kawkę. Mało tego, że poprawimy sobie humor, to jeszcze odświeżymy stare znajomości, które zaniedbywaliśmy do tej pory. Dobrym sposobem na chandrę jest również zorganizowanie spotkania klasowego, z koleżankami i kolegami ze szkolnych lat, albo spotkania z rodziną w większym gronie w myśl zasady, że w grupie raźniej. W żadnym wypadku nie możemy zamykać się razem z naszymi problemami sami w domu. Człowiek żyje w grupie i samotność nie jest dobra dla nikogo z nas. Dlatego właśnie tak ważne jest pielęgnowanie przyjaźni, podtrzymywanie kontaktów z rodziną i bliskimi.

  • Kategorie

  • Portal

    Etyka to patrzenie (relatywistyczne) na pojęcie dobra lub zła polega na przyjęciu, że coś nie jest całościowo dobre lub złe. Może być dobre dla kogoś lub dobre dla czegoś. Już nawet nie chodzi tu o niezgodność sądów w kwestiach moralnych przez różnych ludzi. Ta teoria powszechnie dotyczy, bezpośrednio dobra i zła. Jednak jakbyśmy nie postrzegali etyki będzie ona dla nas zagadką. Każdy z nas bawił się kiedyś w boga osądzając co jest dobre a co złe. Jest to kluczem do stanowienia moralności. zakład pogrzebowy warszawa włochy alimenty szczecin

  • Archiwum

  • Molarność jak wszystkie zjawiska społeczne się zmienia. Według jednak teorii relatywistycznej, nic nie może być złe albo dobre samo w sobie, ale musi być oceniana pod kontem swojego funkcjonowania. W ten sposób powstrzymuje to od ocen nadających wartości obcych praktyk z własnego punktu widzenia. Odrzuca więc ocenie obcej kultury, przez własne wartości. Dlatego można mówić o obiektywizmie w patrzeniu na swoją i obcą kulturę i kwestionowanie w niej etyki.